ponedjeljak, 22. travnja 2013.

Projekt ZaJedno


I am back :). Provela sam predivnih mjesec dana putujući po Meksiku. Pokazat ću vam kako mi je bilo u nekom od slijedećih postova, a u ovom vam predstvaljam projekt ZaJedno, koji ima za cilj revitalizirati napuštene i zapuštene objekte kroz poticanje suradnje, zajedništva i društvenog angažmana. Prvi objekt kojeg se planira osposobiti te, jednog dana, pretvoriti u centar za mlade u kojem  bi se održavale razne radionice, koncerti i nastupi, je objekt "Bagdad" koji se nalazi u Vlaškoj 79. Cijelu priču pokrenuli su mladi ljudi okupljeni oko udruge Metronom, a ja sam se uključila i preuzela na sebe vođenje modnog dijela programa koji će se u "Bagdadu" održati kada prostor bude očišćen. 

Kako je cilj cijelog projekta društvena angažiranost što većeg broja ljudi, ovim putem pozivam one koji na bilo koji način žele sudjelovati u projektu da se prijave putem linka.
U nastvaku pogledajte nekoliko fotogorafija nastalih za vrijeme snimanja promo spota za "Bagdad". 





Također, ovim putem pozivam blogerice i blogere da se dođu fotkat u "Bagdad" kako bi prostor živio i u fazi čišćenja. 

Broj komentara: 5:

  1. Jel' prostor otvoren ili se samo može doći fotkati dok se radi tamo?

    Inače odlična inicijativa.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Otvoren je. Mozes fotkati kad god hoces. :)
      Jako je inspirativan prostor, dobit ces sto ideja kad ga vidis.
      Ja se vracam narednih dana, mozda se i sretnemo :)

      Izbriši
  2. Bok, nominirala sam te za Liebster blog award. Više o tome možeš pročitati na mom blogu ;)
    Pozdrav


    dustydesire.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja bi neki shuting u bagdadu :'(
    volim uskladjenost mejkapa i grafita :D

    OdgovoriIzbriši